Sxe 7.7 Wallhack İndir



İlk Olarak Nonsteam patch V26 ya sahip Olmanız Gerek Yoksa Çalışmaz

1. osrloader.exe tıklayarak açıyoruz

2. Browse Tıklıyoruz Ve Wall hack dosyamizda bulunan WallHack Sys dosyasini seçiyoruz

2. RegisTer Service butonuna Basiyoruz..

3. iŞlem Başarıldı Die Bir YAzi aliyoruz

4. Ardından Start Service butonuna Basiyoruz

5. OSR Driver loaderi alta aliyoruz

6. Sxeyi Açıyoruz

7. Csye girdiğimizde WAll hackın Açık oldugunu Görüyoruz

8. Sorun Yaşayanlar Lütfen Konu Altinda Sorunlarini Yazsin !….

Sxe 7.7 Wallhack İndir için 41 cevap

  1. erya diyor ki:

    asdfsf

  2. BABAN diyor ki:

    bu ne aq

  3. BABAN diyor ki:

    bu ne lann

  4. ufuk diyor ki:

    yha bende bı hata verıyor oyuna tam gırerken MsW70.dll dıe bı bok

  5. xewor diyor ki:

    hiç bir değişiklik olmadı. Başarıyla yaptım. ama wall hack falan açılmadı cs’de?

  6. csburada diyor ki:

    nonsteam v26 olması gerek

  7. berk diyor ki:

    çalışmıo abi bu dedhıne uydum calısmıooo oyunda bıle tıkanıp kalıoo sonra oyundan atıo Sunu dHİMM Cs Bozmakda Bu hılenın ustune Yok😀

  8. berk diyor ki:

    offfff !

  9. YarakYeeeOyeeee diyor ki:

    çalıştı sağol

  10. goktug diyor ki:

    KARDEŞ HEPSİNİ YAPTIM AMA ÇALIŞMIYO
    OYUNA GİRİYOM HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YOK

  11. Tham P1C diyor ki:

    kardes calismiyor patch 26 kuru zaten ondan actim olmadi butun patchleri denedim olmadi

  12. KinqRouS*qL diyor ki:

    Indırdım Dedıqın Herseyı yaptım 0yuna Gırerken mavı ekran geLı0r pc res aTıor :S !!! Yardım PLs !!!

  13. KinqRouS*qL diyor ki:

    Msn Varsa Ver Msn’den At Bı Zahmet !!!!!!

  14. csburada diyor ki:

    king ekran kartının sürücülerinde hata vardır banada öle oluyor işletim sistemin vista dimi ? ama benim arkadaşımda bu çalışıyor

  15. ege diyor ki:

    saydamlıktan başka birşey yapmıor bazen gorukuyor bazen gorukmuyor ne iş anlamadm:S

  16. berk diyor ki:

    çalışmadı be bilader

  17. mustabaa diyor ki:

    Vista kullananlar açamıyor sanırım bende v26 kurdum olmadı. sildim cs yi komple v26 patch kurudm yine açdım yine olmadı. Bi bok göstermiyo🙂

  18. eew diyor ki:

    1.5 da çalışıyo mu bu birisi söylesin ?????????????

  19. yakup diyor ki:

    verify driver name: an exception occured hatası alıyorum lütfen ceapı e posta olarak atın

  20. ccavit diyor ki:

    ben yükleim wallhack.ysy yi açıyorum acamazsınız yöneticiden izin alın diyor

  21. turkvorm lory diyor ki:

    wall ın sıtesını ne olur solyleyınnnnn

  22. AkIn diyor ki:

    yawww sunu bi temizle a.q yaaa vİrÜs çıkıo !!!!!!!!!!!!!!111

  23. Th3AFK diyor ki:

    Kardes wallhack.sys dıye bı dosya yok ayrıca cs 1.5 de calısmıyo yardım edermısın durularkan@hotmail.com sımdıden tessekkurler saygılar..

  24. marull diyor ki:

    evet bende de mavi ekran sorunu var işletim sistemi vista ondan olduğunu düşünüyorum.ekran kartının driverinden olduğunu sanmıyorum.konuyla ilgili bi gelişme olursa bilgi verirseniz sevinirim

  25. mustafa diyor ki:

    a.q bu cs 1.5 mi 1.6 mı?

  26. csburada diyor ki:

    1.6

  27. altay diyor ki:

    kardes dedıgın herseyı yptım ama oyuna gırdım acılmıo donuo oyundan atıyo sorun ne?

  28. sahın beser diyor ki:

    Yha ßen YaPaMad!m A.q

  29. csburada diyor ki:

    merT_ogurcu@windowslive.com ekleyin yapamıyanlar

  30. mert BALCİ diyor ki:

    beyler avg8 virüs programı yüklü olanlar hata alır🙂 avg8 vi avg virüs programı olmucak pc de kaldırın : %100 çalışır

  31. csburada diyor ki:

    linki siliyorum visürlüymüş artık 7.8 çıkınca

  32. alper diyor ki:

    link nerde

  33. csburada diyor ki:

    link Vürüslü Ondan sildim

  34. buse diyor ki:

    tam gostermıyo duvar arkası kutulara geldıgınde adam gozukmuyo aım yardımcı olurmusunnuz

  35. asdasd diyor ki:

    wersıyon nasıl bakcaz la

  36. Selin diyor ki:

    oyundan atıyor cs.selin@hotmail.com ekleyp anlatırmısnız ?

Bir Cevap Yazın

